Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

  • Εάν δεν έχουν εκπληρωθεί οι όροι αποπληρωμής, τότε εκπρόσωπος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να ενημερωθεί για το λόγο της μη εκπλήρωσης. Σε περίπτωση αρνητικής από την πλευράς σας απόφασης να ολοκληρώσετε την αποπληρωμή σύμφωνα με τον τρόπο που επιλέξατε, η εταιρεία μας θα προχωρήσει σε ακύρωση της παραγγελίας
  • Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και προτού η παραγγελία σας ξεκινήσει τη διαδικασία διεκπεραίωσης, μπορείτε να επικοινήσετε τηλεφωνικά: 2310274016 ή μέσω e-mail: info@youbath.gr ώστε να μας αναφέρετε άμεσα στο αίτημα της ακύρωσης της παραγγελίας σας
  • Εάν η παραγγελία σας βρίσκεται σε διεκπεραίωση αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά: 2310274016 ή μέσω e-mail: info@youbath.gr και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
  • Μετά την παραλαβή του προϊόντος, επικοινωνήστε τηλεφωνικά: 2310274016 ή μέσω e-mail: info@youbath.gr ώστε να εξηγήσετε το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Προσοχή! Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, δεν επιστρέφονται μετρητά αλλά η επιστροφή γίνεται μέσω της Τράπεζας στην πιστωτική σας κάρτα.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο ακύρωσης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.